کانال آهنگ تلگرام

آهنگ های جدید,کانال آهنگ جدید در تلگرام,کانال اهنگ جدید تلگرام, آهنگهای قدیمی ایرانی,آموزش موسیقی,گیتار کلاسیک,ویولن آکوستیک ,میکروفن یقه ای,خرید پیانو دیجیتال یونیک, قیمت پیانو, قیمت گیتار, آموزش تصویری گیتار,آموزش تصویری ساز پیانو

کانال آهنگ تلگرام

آهنگ های جدید,کانال آهنگ جدید در تلگرام,کانال اهنگ جدید تلگرام, آهنگهای قدیمی ایرانی,آموزش موسیقی,گیتار کلاسیک,ویولن آکوستیک ,میکروفن یقه ای,خرید پیانو دیجیتال یونیک, قیمت پیانو, قیمت گیتار, آموزش تصویری گیتار,آموزش تصویری ساز پیانو

کانال آهنگ تلگرام,کانال آهنگ جدید در تلگرام,کانال اهنگ جدید تلگرام,کانال اهنگ جدید ایرانی,کانال اهنگ جدید شاد,کانال اهنگ جدیددرتلگرام,کانال اهنگ جدید ایرانی در تلگرام,کانال اهنگ جدید خارجی,کانال اهنگ جدید فارسی,کانال اهنگ جدید ایرانی تلگرام,کانال اهنگهای جدید,کانال آهنگ جدید,کانال اهنگ جدید,کانال آهنگ جدید تلگرام,کانال اهنگ جدید درتلگرام
متن آهنگ,آهنگ های جدید,کانال آهنگ جدید در تلگرام,کانال اهنگ جدید تلگرام, آهنگهای قدیمی ایرانی,آموزش موسیقی,گیتار کلاسیک,ویولن آکوستیک ,میکروفن یقه ای,خرید پیانو دیجیتال یونیک, قیمت پیانو, قیمت گیتار, آموزش تصویری گیتار,آموزش تصویری ساز پیانو , نرم افزار آموزش ارگ ,آموزش تئوری موسیقی,آموزش تصویری ساز سنتور,آموزش تصویری گیتار پاپ,نرم افزار آموزش آهنگ سازی ,نرم افزار آموزش دف,نرم افزار آموزش ویولن کلاسیک,رم افزار آموزش ساز دهنی,آموزش ارگ,آموزش پیانو

آخرین مطالب
دوستان

دانلود آهنگ زندگی جونم طلیسچی

جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۴۲ ب.ظ

دانلود آهنگ زندگی جونم طلیسچی

دانلود آهنگ زندگی جونمه از علیرضا طلیسچی
,دانلود آهنگ زندگی جونمه طلیسچی
,دانلود آهنگ زندگی جونم طلیسچی با کیفیت 320
,دانلود آهنگ زندگی جونم علیرضا طلیسچی با کیفیت ۳۲۰
,دانلود آهنگ زندگی جونمی علیرضا طلیسچی
,دانلود آهنگ زندگی جونم از علیرضا
,دانلود آهنگ زندگی جونم علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی زندگی جونم

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام زندگی جونم

Alireza Talischi - Zendegi Joonam

ترانه و موزیک : علیرضا طلیسچی ؛ تنظیم : حامد برادران

متن ترانه زندگی جونم از علیرضا طلیسچی

زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم / قبل تو یادم نمیادش نمیدونم

تو منم عین خودت کردی / که دیوونم که دیوونم

علیرضا طلیسچی زندگی جونم | دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام زندگی جونم



متن آهنگ زندگی جونم طلیسچی 

متن ترانه علیرضا طلیسچی به نام زندگی جونم

درست تویی که تونستی منو درست کنی 
دیگه هیشکی تو دلم به جز تو نیست به جز تو نیست
تو قلبمی عشق من شدی خودت بخوای نخوای
عشق من فقط خودت به من میای به من میای
خود ماه انقد ماه نیست که تو انقد ماهی دیگه هیچوقت با هیشکی نمیشه
میمیرم من بی تو توی قلبمی تو یکی چقدر میتونه زندگی شه
زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم
قبل تو یادم نمیادش نمیدونم
تو منم عین خودت کردی
که دیوونم که دیوونم
زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم قبل تو یادم نمیادش نمیدونم
تو منم عین خودت کردی که دیوونم که دیوونم
دیدم که میگم بعد تو کسی ام قد تو جا وا نکردش تو دلم
اینو راحت بگم قفلم رو حسایی که من با دلم بهت دارم بهت دارم
هیشکی برام مثل تو نیست تو که باعث شدی چشمامون هیچ جایی نره چقدرم بهتره
اینجوری حال هردومون تورو دوست دارم دوست دارم
زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم قبل تو یادم نمیادش نمیدونم
تو منم عین خودت کردی که دیوونم که دیوونم
زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم قبل تو یادم نمیادش نمیدونم
تو منم عین خودت کردی که دیوونم که دیوونم
,زندگی جونم طلیسچی 320
,زندگی جونم طلیسچی دانلود
,زندگی جونم طلیسچی کامل
,زندگی جونم طلیسچی رادیو جوان

,زندگی جونم طلیسچی کیفیت 320

,زندگی جونم طلیسچی با کیفیت 320
,دانلود آهنگ زندگی جونمه

دانلود آهنگ زندگی جونم طلیسچی

,دانلود آهنگ زندگی جونمه از علیرضا طلیسچی
,دانلود آهنگ زندگی جونمه طلیسچی
,دانلود آهنگ زندگی جونم طلیسچی با کیفیت 320
,دانلود آهنگ زندگی جونم علیرضا طلیسچی با کیفیت ۳۲۰
,دانلود آهنگ زندگی جونمه از طلیسچی
,دانلود آهنگ زندگی جونمی علیرضا طلیسچی
,دانلود آهنگ زندگی جونم علیرضا طلیسچی
,دانلود اهنگ قناری جون زندگی اینه

,دانلود آهنگ زندگی جونم از علیرضا طلیسچی

,دانلود آهنگ آزیتا قناری جون زندگی اینه
,دانلود اهنگ زندگی کی بودی جون و دل کی بودی
,دانلود اهنگ زندگی زندگی جون دل کی بودی
,دانلود اهنگ زندگی باتو چقدر قشنگه جون من
دانلود اهنگ هایده جونم عمرم زندگی سرابه
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۲/۱۷
  • ۵۵۸ نمایش
  • پیشینه تحقیق

دانلود آهنگ آزیتا قناری جون زندگی اینه

دانلود آهنگ زندگی جونم از علیرضا

دانلود آهنگ زندگی جونم از علیرضا طلیسچی

دانلود آهنگ زندگی جونم طلیسچی

دانلود آهنگ زندگی جونم طلیسچی با کیفیت 320

دانلود آهنگ زندگی جونم علیرضا طلیسچی

دانلود آهنگ زندگی جونم علیرضا طلیسچی با کیفیت ۳۲۰

دانلود آهنگ زندگی جونمه

دانلود آهنگ زندگی جونمه از طلیسچی

دانلود آهنگ زندگی جونمه از علیرضا طلیسچی

دانلود آهنگ زندگی جونمه طلیسچی

دانلود آهنگ زندگی جونمی علیرضا طلیسچی

دانلود اهنگ زندگی زندگی جون دل کی بودی

دانلود اهنگ زندگی زندگی جون دل کی بودی تو

دانلود اهنگ زندگی کی بودی جون و دل کی بودی

دانلود اهنگ قناری جون زندگی اینه

زندگی جونم طلیسچی 320

زندگی جونم طلیسچی با کیفیت 320

زندگی جونم طلیسچی دانلود

زندگی جونم طلیسچی رادیو جوان

زندگی جونم طلیسچی متن

زندگی جونم طلیسچی موزیک ویدیو

زندگی جونم طلیسچی کامل

زندگی جونم طلیسچی کیفیت 320

زندگی جونم طلیسچی ۳۲۰

نظرات (۲)

  • پنجره دوجداره
  • خیلی خوب بود تشکر

    عالی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی